پویان شاپ رویکردی نوین در تناسب اندام

تناسب اندام با مکمل های چاقی و لاغری پویان شاپ تحت مجوز وزارت بهداشت

پویان شاپ رویکردی نوین در تناسب اندام

تناسب اندام با مکمل های چاقی و لاغری پویان شاپ تحت مجوز وزارت بهداشت

پویان شاپ رویکردی نوین در تناسب اندام

این وبلاگ تخصصی معرفی محصولات پویان شاپ و مقالات تخصصی در جهت داشتن تناسب اندام. معرفی برترین محصولات لاغری و چاقی در ایران و جهان.

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

در این نوشته قصد داریم باهم نظرات مردم را در مورد قرص لاغری گلوریا باهم بررسی نماییم. همانطور که در نوشته قرص لاغری گلوریا یا ادیوس کدام یک بهتر است گفتیم قرص لاغری گلوریا در کنار قرص لاغری ادیوس یکی از بهترین و پرطرفدارترین قرص های لاغری می باشد. این قرص ساخت کشور اسپانیا است کار اصلی این کپسول کاهش وزن و کاهش میل به تنقلات می باشد. این کسپول یک کپسول گیاهی است که به صورت ۳۰ عددی عرضه می گردد. ترکیبات قرص لاغری گلوریا شامل لوتوس گیاهی هندی می باشد و کاملا طبیعی می باشد که این یکی از مزیت های مهم این قرص می باشد.

اما نظرات مردم در این رابطه چیست؟

باهم نگاهی به نظرات مردم در وب سایت نی نی سایت می اندازیم:

سوال:

خانما قرص لاغری گلوریا تاحالا استفاده کردین؟

بعد زایمان خیلی چاق شدم یکی قرص گلوریا رو پیشنهاد داد کسی استفاده کرده که موثر بوده باشه؟ بلوبری چی؟

برخی از پاسخ ها:

  • هفته اول خوب کم کردم دوکیلو بعدش نمیدونم چرا دیگه تاثیر نداشت
  • قرص لاغری گلوریا عالیههههههههه باور کنید عاشقش میشین من خودم یک دوره رو شروع کردم استفاده میکنم هم وزنم کم شدم هم خیلی سرحالم همه کارامو میکنم در روز با بچه کوچیک اصلا و ابدا خسته نمیشم اشتهام از بین رفته در یک کلام عااالیهههههه❤❤❤❤❤❤

  • من جیسی خوردم گلوریا فایده نداشت بعدش بادی خوردم
  • من از این قرص ١ عدد استفاده کردم اشتها اصلا ندارم ولی تمام بدنم سرد و لرزش پیدا کرده تپش قلب و گز گز شدن دست و پا سر گیجه خشکی دهان با اینکه خیلی آب خوردم حالم به صورت وحشتناکی بده بد تر از همه که پشتیبانی ٢٤ ساعته باید داشته باشن برای افرادی مثل من اصلا نمیدونم چیکار باید بکنم با این حال
  • سلام من استفاده کردم گلوریا با ۲۵ تا قرص ۸کیلو کم کردم و سایزم فوق العاده کم شده و وقتی استفاده میکنم خیلی پر انرژی و سرحالم اشتها رو کاملا کم میکنه و دوستی که میگن طپش قلب و سردی دست و پا احتمالا قرص فیک بود منکه هیچکدوم رو نداشتم و خیلی خوب بوده و راضیم منی که اونقدر بی حال و خسته بودم همیشه دلم میخواست همش بخوابم الان اونقدر انرژی دارم که نمیدونم چجوری تخلیه کنم این انرژی رو در کل عالیه
  • سلام منم تازه خریدم فعلا راضی ام
  • منم چند. روزیه مصرف میکنم و. تنها عوارضش بیخوابیه که البته شب اول نخوابیدم کلا شب دوم بهتر. شدم و پنج ساعت خوابیدم امروز روز. سومه که خوردم هنوز شب نشده که ببینم میخوابم یا نه اما الان خوابم میاد اگر بتونم میخوابم اما دهنم همش خشکه و روزی یکونیم لیتر. آب میخوردم که خب بطبع دستشویی هم زیاد میرم آبمیوه هم تو برنامم گذاشتم چون غذام وحشتناک کم شده و از همه تعجب اورتر اینکه من با خوردن دقیقا دو تا قرص دقیقا یک کیلو و ششصد گرم کم کردم حالا امیدوارم این روند ادامه داشته باشه و اینجوری نباشه که چند. روز اول کم کنم بعد. استاپ کنم
  • سلام منم تمام قرصهای لاغری رو هر چی بگید استفاده کردم اولین بار پنج سال پیش بود شروع کردم با ایزی اسلیم همه رنگهاش که واقعا راضی بودم ولی دیگه نیومد تو بازار  الان دوره دوم گلوریا هستم و میتونم بگم فوق العاده هستش و ازمایش کلی هم دادم هیچ مشکلی نداشتم الان تو این دوره با مصرف ۷تا دونه بدونه ورزش ۲/۵کیلو تو ۷روز کم کردم 
  • سلام میشه بگید قرص گلوریا از کجا گرفتین من تازه امروز شروع کردم کاملا بی خواب شدم و کمی طپش قلب دارم بی خوابی کلافم کرده
  • سلام منم روز دوم مصرفمه همینجوریم شما عادت کردین؟؟ من اصلا خوابم نمیبره اعصابم خورد شد
  • سلام گلم نشده خودمو وزن کنم اما خیلی سایز کم کردم و لاغر شدم من سایت ***** ۲۸۰
  • من الان ۲۰تا خوردم خیلی راضیم اشتهام واقعا کم شده عزیزم و شکمم و پهلوهام خیلی آب شده فقط شب اول بیخوابی و‌تپش قلب داشتم که اونم درست شدبی خوابیش به خاطر کافئینش بود و تپش قلبشم به خاطر اینکه سوخت و ساز بدنو میبرد بالا ولی در کل عوارض دیگه ای ندااشت خداروشکر واقعا عالیه
  • من گلوریا خوردم ۵ تا ۵ روز فشارم رفته بود رو ۱۷ داشتم میمردم بدتر از اون اینکه دقیقا یه هفته تاری دید شدید داشتم هیچ جا رو درست نمیدیدم

  • عزیزم من اول جی سی استفاده کردم نزدیک ده کیلو تو یکی دوماه کم کردم. بعدش گلوریا پیشنهاد دادن خیلیم تعریفش کردن ولی واقعیتش یک کیلو هم کم نکرد
  • سلام من قرص گلوریا مصرف کردم خوشبختانه اصل بود چون با خوردن حتی دونه اول اثرش رو رو بدن متوجه میشین اگر حتی با دونه اول اثری ندیدین یعنی اصل نبوده.برای خوردن هر قرصی باید اول بدن خودتون رو بشناسین این قرص برای افرادی که مشکلات مغزی و اعصاب دارن و فشار خون بالا یا پایین و مشکلات کبدی و کلیوی و قلبی پیشنهاد نمیشه.با خوردن این قرص اشتهاتون صفر میشه و احساس سر خوشی و انرژی مضاعف میکنین پس اگر فشار خون داشته باشین یا مشکل قلبی اثر عکس میزاره و براتون ضرر داره.تنها مشکلش بی خوابی و سردرد از بی خوابی هست .اونم من پیشنهاد میدم در طول روز حتی برای ده دقیقه چشماتون رو ببندید و ریلکس کنین.و خیلی احساس تشنگی میکنین که خوردن آب خیلی هم خوبه و بیش ازحد دسشویی میرین.در کل من ازین قرص راضی بودم چون با هیچ رژیمی به وزن دلخواه نرسیدم این قرص کم خوردن رو یاد میده همیشه احساس سیری میکنین.من به طور معمول زیاد شیرینی نمیخوردم ولی الان حتی یک اتم شکریا قند مصنوعی نمیخورم.خیلی کاهش سایز داشتم.اگر واقعا این قرص گیاهی باشه شاید بهترینه تو بازار.نه پوستم خراب شده نه خشک شده.بعد از دوره هم انگار معدم به اندازه یک چهارم گذشتست و ولع برای خوردن غذا ندارم.عصبی نشدم ولیخیلی احساساتی شدم .همیشه احساس خستگی و ضعف داشتم ولی وقتی این قرص رو میخوردم احساس میکردم میتونم یه کوه رو جابجا کنم.همش دنبال فعالیت و جنب جوش بودم و الان هم کمی هستم.ولی این قرص انرژی خیلی مضاعف میده.
  • سلام من قرص گلوریا گرفتم تقریبا بیست تاش خوردم ولی روی من اصلا اثر نذاشته افسردگی گرفتم البته من کم کاری تیرویید و یبوستم دارم کسی هست ک مشکلات منو داشته باشه ولی وزن کم کرده باشه لطفا کمکم کنید من با ورزش باشگاه رژیمم وزن کم نکردم اصلا افسردگی گرفتم

نظرات کاربران توییتر در مورد قرص لاغری گلوریا

در مقالات بعدی به نظرات مردم در مورد دیگر قرص های لاغری مانند قرص لاغری تنوئید ریتارد و قرص لاغری ریداکتیل می پردازیم امیدواریم از مطالعه این مطلب استفاده برده باشید و برای شما مفید واقع شده باشد. ممنون میشیم در این صورت این نوشته را با دیگران نیز به اشتراک بگذارید.

نویسنده: پویان سلامت

منبع: https://www.pouyanshop.com

  • ۹۹/۰۱/۲۸
  • پویان شاپ

نظرات (۲)

دروددوستان امیدوارم نظربنده به دردبخوره.

من ۲۰سال موادمخدرمصرف کردم ویک دورکاری توی انواع مخدرزدم علت کاهش شدیداشتهای قرص گلوریادقیقاآنفتامین است، موادتشکیل دهنده شیشه  کاهش اشتهاوانرژی که آمفتامین میده باعث اینه که شمااشتهاتون به حدصفروساعت خوابتون به هم بریزه بخاطرهمین هم هست که بعدازمصرف قرص،احساس خستگی خیلی کم میشه وساعت خوابتون مختل میشه من خودم شیشه روازسال ۸۱باهاش اشناشدم حدوداتوکل زمان مصرف موادم به جرات میتونم بگم حدود۵ سال مصرف این موادروازبهترین نوع تاکم کیفیت ترین نوعش رومصرف کردم پس کاملاآنفتامین وحالتهاش برام آشناست بعدازینکه خداکمکم کردوتونستم ترک موادکنم به دلیل چاقی دنبال قرص کم کردن اشتهابودم که به‌سفارش یکی ازدوستانم بااین قرص اشناشدم بعدازاولین بارمصرف قرص دقیقاحالات مصرف شیشه به سراغم اومدومتوجه شدم داخلش آمفتامین هست وبعدازتحقیق وپرسش جوازچنددکتروهمچنین داروخانه متوجه شدم حدث کاملادرسته خواستم تجربه ام روبه اشتراک بگذارم شاید دردکسی بخوره.

آرزوی سلامتی برای تمام هموطنانم دارم عشق تقدیم به تمام شما.

منم قبلاً می‌خوردم ، اسلیو معده کردم دوباره اشتهام برگشته ، نمیدونم باید از کجا این قرصو تهیه کنم لطفاً بهم بگید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی